Administrativní pracovník/ce
Hodonín, Prušánky
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání - ekonomický směr. Základní znalost podvojného účetnictví, praxe v oblasti zpracování účetnictví výhodou, znalost cizího jazyka - střední nebo vyšší úroveň, znalost IS Navision výhodou, znalost MS Office - Word, Excel pokročilý, schopnost analytického myšlení, motivace k samostatné práci, pečlivost, svědomitost, řidičský průkaz skupiny B.
Pracovní náplň: Zpracování objednávek a jejich fakturace, včetně dobropisů,...
Přejít na nabídku práce
Nabídky práce v okolních městech
Podobné nabídky práce
Z domova / | SATU TDI s.r.o. | Přidáno: 23. 9. 2025
Hodonín | Petr Daněk | 28 000 Kč - 42 000 Kč | Přidáno: 20. 8. 2025
Břeclav | Mgr. Marcela Petrošová | 26 000 Kč | Přidáno: 2. 10. 2025
Hodonín | IN WAY s.r.o. | 11 000 Kč - 15 000 Kč | Přidáno: 31. 7. 2025
Břeclav, Lanžhot | E.U.D.GROUP, a.s. | 25 000 Kč - 35 000 Kč | Přidáno: 25. 9. 2025
Hodonín, Dubňany | RIGUM, s.r.o. | 38 000 Kč - 45 000 Kč | Přidáno: 15. 10. 2025