Administrativní pracovník/ce
Hodonín, Prušánky
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání - ekonomický směr. Základní znalost podvojného účetnictví, praxe v oblasti zpracování účetnictví výhodou, znalost cizího jazyka - střední nebo vyšší úroveň, znalost IS Navision výhodou, znalost MS Office - Word, Excel pokročilý, schopnost analytického myšlení, motivace k samostatné práci, pečlivost, svědomitost, řidičský průkaz skupiny B.
Pracovní náplň: Zpracování objednávek a jejich fakturace, včetně dobropisů,...
Přejít na nabídku práce
Nabídky práce v okolních městech
Podobné nabídky práce
Z domova / | SATU TDI s.r.o. | Přidáno: 31. 7. 2025
Z domova / | M&H STAVITELSTVÍ, s.r.o. | Přidáno: 28. 7. 2025
Břeclav | REHAS, spol. s r.o. | 24 000 Kč | Přidáno: 30. 6. 2025
Hodonín | Petr Daněk | 28 000 Kč - 42 000 Kč | Přidáno: 20. 8. 2025
Hodonín | HAPI s.r.o. | Přidáno: 13. 8. 2025
Hodonín | IN WAY s.r.o. | 11 000 Kč - 15 000 Kč | Přidáno: 31. 7. 2025